Dessert Chocolate Lava di KFC



Aku baru balik dari klinik. Ada appointment yang ketiga. Itu nanti aku cerita. Lepas balik, teringin pula tekak nak makan KFC. Aku singgahlah kejap. Lepas order itu ini, cik dekat cashier tu offer lah untuk cuba dessert terbaru mereka.

Chocolate Lava.

Mula-mula aku kata, takpelah. Tengah dia bubuh ayam aku dalam box, tetiba fikiran berubah di saat terakhir.

"Miss, saya nak dessert ni."

Tahniah, nafsu menang!



Masuk je dalam kereta, sambil tunggu suami masuk opis kejap. Aku cekik dessert tu. Nasib baik ingat suami. Kalau tak, aku dah baham sorang-sorang sampai habis.

Dessert chocolate lava ni bukan kek macam yang aku bayangkan. Dia more too dessert yang lembut. Nak kata aiskrim, tak juga. Tapi memang lembutlah. Yang 'lava' macam dia tulis tu, aku agak refer kepada coklat yang ada dekat bahagian tengah-tengah. For me, yang ada kencing manis diabetis segala. Tak digalakkan makan ye. Tapi nak merasa tu bolehlah sebab sedap juga.



You should try this sekali dalam seumur hidup. Harganya RM4.10 untuk satu.

posted from Bloggeroid

Previous
Next Post »

2 Comments

Click here for Comments
Cik Nor
admin
September 7, 2016 at 7:55 PM ×

Sdapnya..nk kna cuba ni😊

Reply
avatar
Mia Liana
admin
September 8, 2016 at 4:19 AM ×

my faverettttt... sedapppp

psssttt... Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #25

Senarai peserta telah di update di http://www.mialiana.com/2016/09/senarai-url-blog-25.html

Semoga berjaya... (^_^)

- Mia Liana -

Reply
avatar