Catatan Penulis

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum ..

Sedikit catatan tentang penulis ..


Penggunaan "AKU" atau "SAYA" akan sentiasa berubah mengikut mood penulis. Tapi penulis blog ini takkan berubah selagi tidak dinyatakan. Jadi , AKU atau SAYA takkan membezakan siapa penulis blog ini.


Menggunakan "TIA" sebagai nama untuk pengenalan diri di alam maya ini. Baru berusia 22 tahun (pada tahun 2013) yang kadang pemikirannya seperti orang dewasa dan kadang seperti kanak-kanak riang.


Dilahirkan di Sabah dan menetap di Sabah. Penulis juga salah seorang pelajar yang masih menuntut ilmu di UiTM Kota Kinabalu Sabah. Mengambil Diploma Pengurusan Perniagaan.


Harapan penulis , segala apa yang tertulis dalam blog ini mungkin adakalanya mengganggu fikiran orang lain. Apakan daya , penulis juga hanya manusia biasa yang tak terlepas dari melakukan kesilapan. Oleh itu , kemaafan dipinta dari mereka yang terasa :)

Previous
Next Post »

5 Comments

Click here for Comments
Unknown
admin
December 28, 2012 at 8:55 PM ×

suka guna kata ganti diri saya, aku, kamu n awak . harap pbaca dpt menerima seadanya kn tia

Reply
avatar
Anonymous
admin
December 28, 2012 at 9:00 PM ×

oooo... faham2...

:3

Reply
avatar
hamizah
admin
December 28, 2012 at 9:19 PM ×

kata tggal kt trengganu ?

Reply
avatar
ieza ashaari
admin
December 28, 2012 at 9:57 PM ×

hihi.. kita ni tulis ikut mood.. :P

Reply
avatar
Unknown
admin
December 28, 2012 at 10:08 PM ×

hamizah : terengganu tu kampung ayah saya. baru-baru ni saya cuma balik bercuti ke sana. cuti semester. sekarang semester dah mula balik , saya kenalah balik ke tempat asal :)

Reply
avatar