Aku Dah Selesa Macamni

Assalamualaikum. Update awal-awal pagi. Hahaa~ Sebenarnya dah lama Tia nak up entri ni tapi sibuk sangat nak decorate blog kan.

Citenye macamni. Salah sorang rakan blogger Tia , owner blog Hikayat Budak Pening , ada tegur dalam shoutbox Tia. Tegurannya berbunyik macamni ;
dulu "tia", sekarang"aku".... sudah ada perubahan...
Yee , yang mana pernah stick dengan blog aku sebelum-sebelum ni mesti tau yang aku bahasakan diri  guna nama Tia (which is bukan nama betul aku pun). Tapi lepas aje cuti sem baru-baru ni , aku aktif balik berblog tetiba aku tukar.

Mulanya aku tak perasan , tapi lepas terbaca one of entri aku yang lama baru perasan. Oh I see. Mean , aku dah selesa dengan penggunaan aku ni. Bukan nak kuajaq , tapi dah aku selesa macamni.

Sebab tu aku dah minta maaf awal-awal untuk penggunaan "AKU" ni pada yang lebih berusia terutamanya yang dah lebih 22 tahun. Maafkanlah adikmu ini yeaa. Heheh :))
Previous
Next Post »

4 Comments

Click here for Comments
y i e n
admin
March 31, 2012 at 11:36 AM ×

betul...bile kite luah perasaan kat blog ni, lagi selesa kite gune aku kan? tapi some people x selesa sbb anggap mcm kurang ajar :(

Reply
avatar
Pha Is
admin
March 31, 2012 at 1:26 PM ×

hahahahaha... erk... ala, rilex la.. aku pon guna "aku" jugak... ikut keselesaan sendiri la... hahaha

Reply
avatar